דפים

יום שלישי, 26 ביוני 2012

פרסום מודעות אבל בעיתונים בעידן הדיגיטלי


הדפסת מודעות היא פרוצדורה מקובלת כחלק מתהליך הפטירה והקבורה. האם לרגע תהיתם מדוע מתפרסמות מודעות אבל בעיתונים כפרסום רחב מימדים? אם להתעלם מהצורך הבסיסי של משפחת הנפטר לפרסם את אבלם, היה אפשר להסתפק רק בפרסום מודעות אבל באינטרנט אך למה שנתעלם משימוש רב כ"כ ומקובל בפרסום מודעת אבל בעיתונים? נוסח המודעות משתנה, הטכנולוגיה מתקדמת אך אוכלוסיית קוראי מודעות אבל שהם קהל מבוגר לרוב משתנה בקצב איטי יותר. לטענתם, בעידן של היום שהוא עידן טכנולוגי - מודעות אבל נשארו עדיין במקומן הוותיק- בעיתונים. לאוכלוסייה הבוגרת יש נטייה לא ליישר קו עם עידן האינטרנט ולשמר את המצב הקיים כלומר פרסום מודעות  אבל בעיתון בין אם מדובר בפרסום מודעות אבל בישראל היום המופצת חינם או ידיעות אחרונות, מעריב או הארץ. כל עוד מדובר במודעת אבל באינטרנט, יש לכבד את קהל הקוראים וקהל המפרסמים ולשמר לפחות בשנים הקרובות על המצב הקיים. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה