דפים

יום שלישי, 12 ביוני 2012

עדיין קוראים מודעות אבל בעיתונים

כן כן עדיין. מודעות אבל בעיתונים לא הלכו מהעולם. ההפך, למרות עידן האינטרנט, העיתונים עדיין תופסים מקום מכובד וגדול בכל הקשור להדפסת מודעות אבל. העיתונים המובילים בארץ כמו ידיעות אחרונות, מעריב, ישראל היום, הארץ- מפנים מקום מכובד וגדול לכך. אפשר להעיד שעל אף המיקוד בעידן הדיגיטלי, פרסום מודעות הוא עדיין תחום שמוביל בעיקר בעיתונים ומה הסיבה לכך אתם שואלים?
אוכולוסיית המבוגרים פעילה ומשתמשת בעיקר במדיה הכתובה.
פרסום מודעת אבל של נפטר באינטרנט הוא מקור חשיפה שעדיין פופלארי בקרב צעירים והפצת מודעות אבל בעיתונים היא אמצעי לחשיפת מודעה לאוכולוסיה גדולה יותר בקרב ציבור הקוראים.
יש הטוענים שהקוראים העיקריים הם אוכלוסיית הקשישים אך אין זה בהכרח נכון.
קוראי מודעות אבל יכולים להיות משפחה רחוקה, חברים, מכרים, עמיתים לעבודה. אין להם הגבלת גיל וכולם רק רוצים להשתתף בצער המשפחה האבלה.
x

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה